حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

بسم رب الرضا

پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۱۵ ق.ظ

سلام

گفتم که اولین بار را با نام امام رضا "ع" شروع کنم تا شاید در همین عید من را برای دیدار گنبد طلایش بطلبد.

با تشکر از شما




  • titanous

زیارت

شروع

نظرات  (۲)

با سلامهموطن خوش ذوق و گلمتبادل لینک کنید و جایره بگیرید عنوان : جدید ترین مقالات آموزش رابطه جنسی خانواده هااز لطف شما بسیار سپاسگذارم ایمیل بزنید و یا در بخش نظرات سایت خبر کنید تا منم شما را لینک نمایم بفرمایید با چه عنوانی و آدرس لینک خود را بگذارید تمامی کسانی که لینک میکنند بزودی یک فروشگاه رایگان هدیه میگیرندسپاس بیکران
سرویس وبلاگدهی تکتا بلاگ؛ با امکاناتی جدید» اختصاص یک آدرس اینترنتی http://yourname.taktablog.ir» امکان ایجاد وبلاگ به صورت کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچ هزینه» محیطی جذاب و کاربر پسند و ساده جهت راحتی اعضاء» ادیتور قدرتمند تحت وب جهت انتشار محتوی مورد نظر» امکان ایجاد ویرایش و انتخاب قالب های گوناگون متناسب با نوع محتوی شما» امکان دسته بندی محتوی بر اساس موضوعات مختلف» امکان ارسال دو مرحله ای مطالب به صورت ادامه متن» امکان دریافت نظرات بازدید کنندگان وبلاگ شما» امکان تعیین نحوه دریافت نظرات بازدید کنندگان» امکان تائید نظرات خوانندگان و بازدید کنندگان وبلاگ شما» امکان ارسال تصویر وبلاگ و انتشار توضیحاتی در مورد وبلاگ» دریافت یک آدرس وبلاگ کاملا شخصی بر اساس نام کاربری شما» ایجاد لینک های مجزا برای هر یک از ارسال های شما» امکان ثبت لینک دوستان و نمایش آنهاآدرس سایت : http://www.taktablog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی