حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

خفگی من

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۱۴ ق.ظ

از وقتی عمل کردم دماغم رو ... بینی خودم رو میگم!!

{آخه دماغ در عربی یعنی قسمت سر رو میگن}

هالاه

آره ... بینی منو کیپ کردن گفتن باید یه هفته از دهنت نفس بکشی و ازیاد ورجه وورجه نکنی

الان سه روزه مث اسیرا تو اتق خودمم و شب هم انگاری کلم رو کردن زیر متکا دارن خفه میکنن باید بخوابم

  • titanous

اعتراف

داستان