حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

استجابت

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۵۲ ب.ظ

بعد از تلاشهای مجدانه بر سر نماز ؛پدر دلش به رحم آمد و از بند پ استفاده نمود و بنده را بر سر کار فرستاد که انشاء الله از روز شنبه یکشنبه بر سر کارگری(کا که عار نیست) خواهیم رفت.

با آخرین مدرک بنده روزی سی هزار گویا برایم میحسابند.

این را گفتم تا بگویم ما را از دعایتان بی نصیب مگذارید

  • titanous

نظرات  (۴)

  • مدیریت رنک نگار
  • سلام
    سیستم افزایش بازدید رنک نگار / فقط کافیست وب خودتان را در سیستم ثبت نمائید، به سرعت رتبه الکسای شما بهبود پیدا می کند.
    http://ranknegar.ir

    سیستم تبادل گوگل پلاس / با عضویت در این سیستم میتوانید پیچ رنک خود را بالا ببرید.
    http://plus.ranknegar.ir

    تبادل لینک / سیستم هوشمند تبادل لینک جهت افزایش بازدید شما
    http://link.ranknegar.ir

    سیستم ارسال ip برای اولین بار در ایران / با این سیستم به سرعت رتبه الکسای شما افزایش پیدا می کنید و کاملا تضمینی است.

    09364667693

    منتظر شما هستیم.
    سلام.موفق باشید ان شا الله !
    در مورد پست پایین هم نمیدانم چرا انقدر به این اشخاص بها میدهند ؟ نمیدانم ؟
    آهنگرانی که روزنامه نگار هم شده !
    شما که دست رسید به حقوق مارو هم دعا کن شاید فرجی یا بیشتر نسیبمون گردیده شد
    هه خوش به حالت ما که نمیتونیم بریم
    لینک شدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی