حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

دیگه فکم یاری نمی کنه !!

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۵ ب.ظ
دو ماه پیش برا جراحی دندونم رفته بودم دندونپزشک..

وقت جراحی اونقد دهنم باز موند که حس کردم فکم کج شد.!!

به دکتره گفتم که یه لحظه دهنمو ببندم؟

گفت نه الان تموم میشه


بعد اون هفته ای یکی دوبار فکم کج میشد و بعدش درست میشد

اهمیت ندادم

امروز سه روزه گیر کرده بیشتر دو انگشتم باز نمیشه

دیشب رفتم ارتوپدی.. گفت کار من نیست باید بری دندانپزشک

رفتم گفت برو عکس بگیر برام بیار الان نمیتونم جوابتو بدم

بعدش که عکسیدم

بردم گفت برو جراح فک

کلی گشتم تا یه دونهجراح چند منطقه اونورتر پیدا کردم

گفت چندتا ماساژ میدم انجام بده درست نشد بیا برات جاش بندازم


بای بایکم الله

  • titanous

داستان

نظرات  (۲)

ایلیا جون
چی بگم
بای ربکم خیلی باحال بود
Agree with Cindy and Ann – sounds like this woman has been paying a 30 year fixed at 9.8% for 15 years and then got hit by some unexpected tradedy. All she really needed was advice – after 15 years at 9.8 if she has been a regular payer, then getting a refinance would be VERY sensible.This is the kind of person we should be helping. Not the getucirh-q-ick crowd, or the kind of people who stretch because they fancy themselves financially savvy.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی