حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

پدری

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۵۰ ب.ظ

چند روز پیش خیلی بابام بهم حال داد

رفته بودیم جایی بعدش با یکی از مسئولین صحبت میکرد

من که به این صحنه ها عادت کرده بودم

توی راه برگشت یکی از دوستاش رو دیدیم که وسط سلام علیک ؛دوست پدرم گفت: چه کار میکنی؟

منم گفتم :دارم حقوق میخونم

اونم جواب داد: خر نشی بری دنبال آخوندبازی و اینا و بعد به آقام گفت: نذار مثل برادرش بره دنبال حوزه علمیه

و سرش رو به من برگردوند و گفت: دین و تو خونه داشته باش و ریشت شیش تیغ کن و ...

بعد پدرم پرید گفت: اینجور که ما 20 سال پیش بسیجی بودیم ،اینا بدتر مان.

منم تو پوست خودم نمیگنجیدم

خونه که رسیدیم آقام گفت: با آقای ..... (مسئولی که اول ذکر کردم) صحبت کردم که برات کار گیر بیاره ؛به ما یه قولایی داد ببینیم

من مات موندم، خواستم بگم ایول بابا

  • titanous

داستان

نظرات  (۱۳)

ا
اول شدم
عجب پدری
خوشا به سعادتتون
خر نشی بری دنبال آخوند بازی!!!!!!!!!!!!!!
یعنی اونایی که رفتن خرن!!!
بی تربیت
دینو تو خونه داشته باش!
یعنی دین فقط منحصر به مسائل فردیه!
پس اجتماع چی؟
اینا هیچی از دین نفهمیدن حرف الکی میزنن
  • از بچه های هادی نت
  • سلام صد احسنت به این پدر بزرگوار به خاطر ترببیت همچین فرزندانی و حمایت از اونها...
    خدا حفظشون کنه براتون...
    سلام
    از این به بعد به دلیل ترافیک زینبها منو با اسم زینب خانم بشناسید
    راستی چه بابای خوبی ایشاا... سایش همیشه بر سرتون
    ریش تراشی بنا بر نظر اکثر فقها ، حرام است برادر .
    بپا یه وقت خر نشی ...
    سلام وبلاگ جالبی داری . این مطلبت هم خیلی باحاله به منم سربزنی و نظرتو بدی ممنونت میشم.منتظرتم
  • شکار سرگشته
  • سلام
    آپم
  • یه عاشق مثل من
  • سلام
    اپم بدو
  • به زعم دوست ابوی یک خر!
  • معلومه بابا پ ش کلفته!
    معلومه دغدغه ای نداری ها! بی خیال کار هم که ردیفه!
    برو حالت رو بکن!
    فیلم ببین!
    اینترنت
    چت
    یه تکونی به خودت بده!
    از خوندن مطالب احساس بی خیالی و تنبلی کردم در حد لالیگا!
    سلام دوست عزیز .ایشالله کاروبارت جورشه اتفاقا منم حقوق خوندم اگه نیروخواستی یه ندابدین میام!با پست ثابتت خیلی حال کردم خوشم اومد احسنت
    کلا تو این دوره زمونه همه نگرانن آدم خر نشه
    سلام


    وب جدید مبارک :)

    موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی