حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

پیوست (ثابت) (پست ثابت)

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۱۰ ق.ظ

antil.blog.ir

دیگر وبلاگ بنده

  • titanous

نظرات  (۳۳)

من بیشتر با عباس آشنام
آقای دکـتـر راضـی نبود اون وبلاگو حذف کردمـ!!
ااااا..چــراااا!!!؟؟؟ :(((
ولـی به ارزوت رسیدی!!!
اخه خاطراتمو دیگه یادم نمیمونه!!
  • ایاک نستعین
  • من از تو رسیدم.. به باور تو .....
    چه کنیم دیگه این خاطره از سه سال پیشه
  • نیمه سیب سقراطی
  • حتی فرو افتادن یک گنجشک در دفتر قضا ثبت است.
    اگر مرگ برای هم اکنون است،تأخیری بر نمی تابد؛
    هم اکنون فرا نرسد،بوقت خود خواهد رسید.عمده آماده بودن است
    و چون آدمی از متاع دنیا چیزی با خود نمی برد،برای چه پیش از وقت ترک آن نگوید؟
    بگذار آنچه شدنی است بشود. (ویلیام شکسپیر)
    قالب جدید مبارک......
  • کوثر خانوم
  • سلام اپم
    اومدم خدافظی
    لطفا بدرقم کنید
    شهید سید مرتضی آوینی*

    راز خون را جز شهدا در نمی‌یابند،
    راز خون در آنجاست که محبوب،
    خود را به کسی می‌بخشد که این راز را دریابد،
    آن کس که لذت این سوختن را چشیده ،
    در این ماندن و بودن جز ملامت و افسردگی هیچ نمی‌یابد.
    یه بار دیگه سربزنو بخون
    کجانرم؟
  • کوثر خانوم
  • اره بعضی از پسرا از خیانت کردن بدشون میاد . مگه زن داری ؟
    سلام

    با مطلب جدیدی به روزم
    منتظر حضور گرمتان هستم
    موفق و موید باشید
    در پناه حق
    سلام
    ببخشید قصد فضولی ندارم ولی چرا قالب وبلاگتونو مشکی کردید ؟من اعصابم خرد میشه وقتی وارد این وبلاگا میشم نمیشه در موردش تجدید نظر کنید؟
  • کوثر خانوم
  • نه جون من بیا و به خیانت کردن هم فکر کن
    سلام...فکر کنم دیر اومدم
    این رنگ آبی چشمو نمیزنه؟
    وبلاگ جالبی دارید
    از راهنماییت ممنونم
    سلام.ما هموز به یاد دوستان قدیمیمون هستیم..
  • محمدخسروی
  • سلام یا علی مدد
    سلام
    رمز لطفا
    :))
    میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم
    این عکسارو واسه چی گذاشتی؟

    منظورت از الاحباء همون دوستان هست؟

    خیلی با هم اختلاف نظر داریم

    ژورنالیتسای از دورن پوچ
    سلام
    آخیشش چقدر کار خوبی کردین قالب وبتونو عوض کردید نفس کشیدم
  • کوثر خانوم
  • سلام با چهار تا اپ منتظر حضور زیبایت هستم راستی نظر یادت نره
    سلام
    با مطلب"شیطان پرستی در ایران" به روزم
    منتظر حضور گرمتان هستم
    موفق و موید باشید
    در پناه حق
    دلنوشته های پاییزیم !!! نگاهبان مسیرت خواهند بود.... سرسبزی از آن توست ... تو !!! سرانجام بهاری خواهی شد....
  • کوثر خانوم
  • هه هه هه بامزه
    داداش جون مخاطبش خاص خاص
    ولی نمیاد که بخونه
  • گیاهپزشک تنها
  • سلام
    سلامت دنیا بیماری است و بیماری‌اش شفا و سلامت، چرا که بنیان دنیا در عادات است و سلامت حقیقی، هر چه هست در ترک عادات و عتق از ملکات.
    "سید شهیدان اهل قلم: مرتضی آوینی"
    ..
    تو اگر دلگیری، لحظه ای چشم ببند،

    اندکی اشک بریز، و بخوان نام مرا،

    
به تو من نزدیکم، نام من یزدان است،

    لقبم ایزد پاک، تو مرا زمزمه کن،

    خواهم آمد سویت، بی صدا یادم کن،

    یا که فریادم کن، که منم منتظر فریادت
  • مجله اینترنتی میهن
  • سلام دوست عزیز
    مجله اینترنتی میهن هر روز با مطالب مفید ، خواندنی ، مقاله ، تخصصی ، سرگرمی ،فیلم ، عکس و.... ثبت لینگ سایتها و وبلاگها .....
  • فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
  • ما که شما رو لینک کردیم
    بابا دم شما گرم

    کجایی نیستی

    نمی گی دلمون تنگت میشه
  • کوثر خانوم
  • داداشی مطلبام به هم ربط ندارن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی