حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

کمی خصوصی

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۰۴ ق.ظ

از زندگی؟!!!!

کدوم زندگی؟

از پدری که بهش میگم : پدر جان این فیلمهایی ترکی که نگاه میکنی ؛حیا و عفت رو از خانواده دور میکنه

آموزشهای ضد اخلاقی داره.

در جواب؛ نگاه چپی به من میکنه و میگه: چرت و پرت نگو

آخه این چه پدریه که به پسر بالای بیست سالش میگه: چرت و پرت نگو؟!!!!

از خواهرم بگم؟

از خواهری که دیگه خجالت نمیکشه و با لباسای غربی تو خونه و بیرون خونه ظاهر میشه.

بعدش مادرم میگه: نصیحتش کن!!!!!!

آخه چه نصیحتی؟!!!

تو که وقتی غذا میپزی ،آهنگ گوش میدی

ظرف میشوری

آهنگ گوش میدی

لباسای بیحیایی هم که میپوشی به خودتم که میگم

میگی خونه خودمون هم راهت نباشیم؟!!!!

آخه اگه اینطور بود که خونه آدم باید حیا و محدودیت نباشه

که جلوی بچه ها جماع میکردید

از برادری بگم که بلا نسبت روحانیون ؛ آخونده و توی شب عروسیش چه بزن و بکوبی بود

زنشم با افتخار میگه که: ما وقتی داشتیم از آرایشگاه تا تالارو میرفتییم آهنگ فلان خواننده رو گذاشتیم.......

من که از بیرون که میام فقط یه سلام میکنم و میرم تو اتاقم در رو میبندم

آخه کسی به حرف من گوش نمیده

کسی به یه نیمچه مذهبی احترام نمیذاره

آره دیگه؛؛ من موندمو اتاقمو  ،لپ تاپمو ، وبلاگمو کتابام.

دعا بفرمایید سریع برم سر خونه زندگیم چون به بعد ازدواجم ایمان دارم.

یا علی و علی مع الحق

نظرات  (۱۷)

سلام ممنون که اومدی با اجازه لینک شدید
  • بال پرواز محمدرضا

  • اوهوم اوهوم

    فهمیدین چی گفتم ؟
  • کوی غریبان
  • سلام
    حالا دیگه خصوصی میذاری؟
    بغض تازه

    در من ترانه های قشنگی نشسته اند

    به روزم!
    امروز محرم را با نام ویاد تو لبیک می گویند که یادآور پیروزی خون برشمشیری.

    ای سالار شهیدان قلم عشق به شوق تو بر صحن دل نام زیبایت را حک می کند وزمانی که نام زیبایت درقصر استخوانی سینه ام جای گرفت وحریم کربلا، کعبه ی وجودم شد، آن وقت است که هر لحظه فکریاد تورا زنده کند دل نیزنامت را ازعمق وجودش فریاد می زند.

    یا حسین این دلیست که نقاب عاشقی بر چهره ومهرسبز یاحسین را برصفحه ی سرخش زده است تااشک چشم صحن دل را صفایی دگر بخشد.یا حسین زمانی که نظاره گر رقص بالهای کبوتران در حریم با صفایت هستم به خود می گویم :ای کاش این کبوتران در روزعاشورا بالهای پرمهرشان را حصاری برای حریم اسرای کربلا قرار داده بودند.

    یاحسین اینها حرفهای دل شیدایی است که بی تاب هرم نفسهای توست وکالبدبی روحش درانتظار نیمه نگاهی از جانب تو.

    پس به امید نیمه نگاهی از جانب تو
    حالا این رمز قشنگتو به ما میدی یا نه؟
  • فاطمه(یاس)
  • اینایی که گفتم نصیحت نبود فقط پیشنهاد بود و تجربه من جقله بچه چه به نصیحت کردن ..
    شما عروسی دعوت کن من نارفیقم اگه نیام
  • کوی غریبان
  • سلام
  • کوی غریبان
  • چون تحویلمون نگرفتی منم غریبه ام دیگه
  • کوی غریبان
  • در حد سلام و تعارف وبلاگی
    چی شده؟ راستشو بگو
  • ساغر 1دختر ورنا
  • ان شاء الله به زودی دامادیت و ببینم
    سلام اگه قابل دونستی به منم اجازه بده
    عزیزم غصه نخور..
    شاید این داستانو شنیدی : یه شخصی تصمیم میگیره دنیا رو عوض کنه بعد از یه مدت میبینه نمیشه که تصمیم میگیره شهرو عوض کنه. اما باز شکست میخوره به این نتیچه میرسه که حداقل خانوادشو تغییر به خوبی بده اما دومرتبه شکست میخوره در آخر تصمیم میگیره که خودشو عوض کنه با این کار هم رو خانوادش و خانوادش رو مردم شهر و ... تونستن تغییر مثبت نشون بدن.
    پس تو هم سعی کن خودتو به بهترین شکل که خدا و خودت میخای باشی مطمئن باش همه چی درست میشه...
    به من هم رمز بدین،لطفا
    معمولا نباید منتظر باشی کسی رمزو ازت بخواد!!!
    خودت باید به هرکی دوست داری و بهش اطمینان داری بدی
    رمز نداشت که من بدون رمز اومدم
    حالا شما غصه نخور منم همینجوریم تازگیا یکم ادم شدم ولی خوب این خانواده به جای اینکه تشویق کنن فقط طعنه میزنن البته منم راه شما رو برداشتم دلم خوشه به لب تابمو چندتا از دوستام کلا حوصله ی حرفا و فتواهای مسخره ایرو که برای اروم شدن وجدانشونو اشکال نبودن گناهشون میگنو ندارم
    Do you really function addaitonil websites? Because it appears to me personally which a place I study posts composed by doing this: accurate, trusted, sincere. Let me know wherever else in order to give, are open to looking at!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی