حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

اجبار بر گلایه

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۷ ب.ظ

سلام علیکم

بنده اندک بصیرتی دارم که قضیه سخنرانی رهبر دلسوخته خود رو اینطور تفسیر میکنم

که ؛ قضیه مجلس چقدر بر رهبر فشار آورد که میاد و در تاریخ 28/11/1391 در جمع هموطنان تبریزی این فاجعه ی به بار آمده رو در آخرین خطابه هاش بیان میکنه.

این از اون فشارهایی بود همانند فتنه 88 که چاره ای جز گریه نیافت.

آقایان کمی بصیرت نه زیاد

  • titanous

نظرات  (۱)

سلام.

جانم فدای رهبر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی