حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

چادر حضرت زهرا س

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۸ ق.ظ

دخترک رو به من کرد و گفت:واقعا آقا؟!
گفتم:ببخشید چی واقعا؟!
گفت:واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد ؟
گفتم:بله 
گفت: اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که می گذرند محو ما میشن، ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید فقط سر پایین می اندازید و رد میشید! 
گفتم: آره راست میگی، سر پایین انداختن کمه! 
گفت:کمه؟ببخشید متوجه نمیشم؟ 
گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد حقاکه سرپایین انداختن کمه.


به نقل از :مقتدر مظلوم

  • titanous

نظرات  (۳)

webet dg umade inja???

سلام
ممنون که هرچند وقت یکبار به وبلاگم سر میزنی

در مورد دوتا مطلب اخیرت باید بگم راستش من با حجاب موافقم و با بد حجابی بیشتر از بی حجابی مخالفم
چیزی که ما الان در جامعه داریم بیشتر بدحجابیه ،یا بهتر بگم یه حجاب تحریک کننده!!!!
iهه باحال بود البته فک نکنم همه ی مردام از چادریا خوششون بیاد که اونم بی غیرتاشن هه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی