حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

یه نظر سنجی چند کلمه ای

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۲ ب.ظ

به نظرتون چند مدت یه بار باید مطلب آپ کنم؟


منتظر نظرتونم


چون برام مهمه میگم

  • titanous

نظرسنجی

نظرات  (۱۷)

  • متولد ماه تیر
  • هروقت حس ت بو آپ کن...خیلی مسخره اس که آدم تو یه روزهای معین آپ کنه...پست گذاشتن حسیه
    سه روز
    هر وقت حرفی برا گفتن داشته باشی زمانش مهم نیست
  • متولد ماه تیر
  • خب من که واس این پست کامنت گذاشتم شما باز خواستی سر بزنم
  • مهلاتبریزی فر
  • سلام هر زمان که یه موضوع خاس توجهتون رو به خودش جلب میکنه و میطلبه که مطلب بنویسید
    سلام خب معمولا بستگی به خود ادم داره که چه وقت یا چه روزی حس نوشتن یا وقتشو داشته باشه
    سلام
    حسب امر به وبلاگ شما سرزدم. در مورد سوالی که در این پست نوشتید باید عرض کنم یک نویسندۀ حرفه ای و کسی که زیبا و برای دل خودش مینویسه نباید دغدغۀ اینکه کی آپدیت میکنه رو داشته باشه ولی اگه بخوای بعضی مسائل رو مدّنظر قرار بدی بهتره فاصلۀ آپدیت‌ها بیشتر از یک ماه نباشه. سلامت باشی
    به نظر منم هر وقت حرفی برای گفتن داشتی باید آپ کنی
  • من و امیرمهدی
  • سلام...
    هر روز... یه روز در میان...دو روزی یکبار....سه روزی...آخر هفته ها...
    آخه من و بقیه از کجا بدونیم کی یه مطلب واسه آپ کردن دارید کی ندارید....دست خودتونه آقا ایلیا
    هروقت یه مطلبی واست جالب بود بیا بزار حتی اگه تو یه روز 2تا مطلبه دیگه هم گذاشته بودی...
    این نکته رو مد نظر قرار بدید وبلاگ با پستهای به روز بیشتر خواننده داره
    التماس دعا در این شبهای عزیز...
    اگه بخوای بازدید کننده هات بدونن کی آپ می کنی بایستی یه روز خاص برا آپ کردن مشخص کرده باشی ولی اگه نظر خودتون باشه هر وقت دلتون خواست
    سلام به دایی ایلیا

    هر چی بیشتر بهتر
  • تروریست حقیقی
  • سلام
    بستگی به هدفت داره.
    اگر هدفت خبررسانیه باید هر روز یه خبر در راستای اهدافت بذاری.
    اگر هدفت نقد و تحلیله باید هر هفته یه تحلیل خوب ارائه بدی.
    اگر هدفت درد و دله هر وقت خواستی بیا بنویس.
    اگر هدفی که براش وبلاگ زدی رو مشخص نکردی اول این مسئله رو حل کن متوجه میشی چقدر باید کار کنی.
    یاعلی
    التماس دعا در این شب های عزیز
    اولش بگم ممنون بابت وبلاگ قشنگی که داری... دوم به نظر من تو هر ماهی کلی مناسبت هست میتونی واسه هر کدوم که خوشت اومد و مطلب داشتی بنویسی سوم به نظر من هم بستگی به خودت داره ...
    سلام به نظر منم هر موقع ک ی مطلب جدید یا جالب یا قابل توجهی یا ... داشتی وبت رو آپ کن عزیزم راستی به وب منم ی سری بزن آپ کردم
    سلام. طاعات قبول. توی شبهای قدر حتما برای من دعا کن.
    به نظر من هر وقت حس کردی که یه حرف به درد بخور میتونی بزنی وبلاگتو به روز کن.


    التماس دعای خیر
    توی این شبها برای سلامتی و فرج امام زمان دعا کن.
    سلام.به نظر من یک شب در میان .اونی که میگه حسیه اینطور نیست .چون اگه من به عنوان مخاطب شما هرشب توی وبتون بیام و آپ نباشه دلسرد میشم ولی اگه بدونم که شکا مثلا هر روز آپ میکنی ولی دوروز نتوونستید بیابد مطمئنا درک میکنم که مشکلی بوده
  • شــَــبــنــَـــــــم
  • ببینید دوست عزیز...وبلاگ بیداری افکار که تو استان اول شد واسه شرکت تو مسابقه یه شرایطی رو داشت که امتیاز گرف کیشم همین مدت آپ بود...تو مسابقه با توجه به آرشیو درنظر میگیرن که آیا مطالب با فاصله ی زمانی معین و مناسبی آپ شده یا نه...وبلاگ هایی رو دیدم که هر روز آپ میکنن و کامنتی بالای 70 -80 هم دارن ...بستگی به خودتون هر وقت تونستین آپ کنین اما فاصله ی زمانی یکسان رو رعایت کنیندرضمن من نویسنده ی اصلی این وبلاگ نیستم اگه مشکلی بود اطلاع بدین از ایشون هم سوالی کرده باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی