حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

یه تعقل

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۱۷ ب.ظ

مسلمان شدن حنان ترک ، بازیگر مصری


  • titanous

تعقل

نظرات  (۲)

  • سیاست نامه
  • تکفیری ها پیاده نظام اسرائیل در منطقه ، جنگ سوریه برای اب است
    سلام ایلیا جان خدا رو شکر که زنده موندی یه سوال ازت می پرسم امیدوارم ازم نرنجی بعداز برق گرفتگی همه جای بدنت سالمه امیدوارم که همین طورباشه به هر حال خیلی نگرانت شدم
    پاسخ:
    مرسی از حرفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی