حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

دعوای کلاسیک

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶ ب.ظ
اول دبیرستان یه دسته 7-8 نفره بودیم{البته شرخر نبودیم}؛که همه مدرسه به ما میگفتن دسته بسیجیا.

یه روز یکی از بچه های ساده دل کلاس اومد و با حالت غم بهم گفت :فلانی با دستش برام یه کار بد کرد

من هم با خودم گفتم؛آخره ساله بذار یه حالی از این بچه فینگیلی بگیریم.

رفتم بهش گفتم: چیکار کردی با این پسره؟

اونم گفت:تو چکارشی؟

منم دودستی بردمش بالای نیمکت و خواستم بیفتم به جونش که چون نصف قد من بود دور کمر من رو چسبید و لای دستام گمشد.

در همین حین که بقیه بچه های دسته با رفیقاش درگیر شدن و بیکار ها اومده بودن مارو جدا کنن.

من از کمربندش گرفتمو دوتایی پریدیم رو بچه ها.

""پایان"" چون دیگه ناظم رسیده بود و متظر تموم شدن دعوا بود.

قسمت بعد دعوا در مطلب بعدی

نظرات  (۷)

  • فاطمه(یاس)
  • منو یاد بچگی های برادرم انداختید
    اونا هم دسته ای بودن توی مدرسه
    طرفدار نظام و مخالف نظام
    و دعواهای مدرسه
    چـه اعـتـرافــی!!!
    پس اینطوری بودی و ما نمی دونستیم!!!!!
    قالب نو مبارک!!!!
    مظلوم تر از جواد، بغداد نداشت / آن مظهر داد، تاب بیداد نداشتمی خواست که فریاد کند تشنه لبم / از سوز عطش، طاقت فریاد نداشت . . .شهادت مظلومانه امام جواد (ع) تسلیت
    پس بسیجی هستی برادر...من نمیدانستم برادر
    سلام آقا ایلیا،دوست دارم نظرتون رو در مورد مطلب جدیدم بدونم مرسی...
    بابا ایول داره.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی