حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

حس حماسی استاد

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ق.ظ
استاد انگیلیش داشت درباره اینکه من اگه مدیر اینجا بودم فلان و فلان میکردم سخنرانی میکرد.

من حس میکردم نسبت به سالهای گذشته انگلیسیم ضعیف شده.

با خودم گفتم اشکال از معلمه که بخاطر دیدن اشتباه یه دانش آموز داره از وقت کلاس ما میزنه و از طرحای مدیریتش حرف میزنه.

انگاری انتخابات مدیر مدرسه ای بود که اومده سر کلاس ما تبلیغ میکنه.

منم تا دیدم یه قسمت از حرفاش تموم شد ؛ رو به بچه ها کردمو آروم گفتم : تکبیر

معلمه که تو جو بود و هیجان زده یهویی صدامو شنید.

گفت: بچه فلان فلان شده، مگه من مسخرتم.

منو انداخت بیرون.

بنده که تو مدرسه کلی آبرو داشتیم؛ گذاشتم و اومدم تو حیاط قدم زدن.

بعد چند دقیقه که رفتم بالا یه سری بزنم به سالن دیدم یکباره معلمه اومد بیرون و درحالی که اون سمت من میومد، من از استرس درحال ترکیدن بودم.

بعدش رسید به منو گفت: آقای عاکف چرا این کارا رو میکنید سر کلاس که بنده رو عصبانی میکنی؟

من درحالی که پشت سرش درحال راه رفتن به سمت کلاس بودم؛فکر کردم گفتم: منظورش از اینکار چی بود.

{نگو فهمیده بود من آدم فعالیم تو دبیرستان و تو همه قسمتاش آشنا دارم؛ نکنه برم بگم که این استاده رو عوض کنید و ...}

  • titanous

اعتراف

داستان

نظرات  (۳)

هههههــ!!
خدا آخـر عاقـبـت هـمـمونـو بـخـیـر کنـه!
ایـن استادا کلا اینطـوریـن!!!
جـای درس درمـورد اگـرهـا و آرزو هـاشـون حـرف مـی زنـن!!
بـلــه دیــگـه....!!!
ایـنکارو نمـیکـرد چه میــکـرد!!
بعله خب فهمیدیم که تو یه کاره ای بودی تو مدرسه........ولی کلا زیر اب زدن خوب نیستا ......اینو برا ایندت گفتم
دوست داری هی قالب عوض کنی نه؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی