حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

حذر موت

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۳۶ ق.ظ

دومی:

یه مرد شیرین عقلی بود تو یه مسجد که گاهی اوقات میدیدمش.

یه شب بعد نماز داشتم مهرم میذاشتم که اومد از من چندتا سوال درباره مرگ پرسید، منم جوابشو دادم.

فرداش کاغذ فوتش و تشییع جنازش رو زده بودن توی تابلوی مسجد!!!!!

  • titanous

تعقل

تامل

داستان

نظرات  (۷)

مدیر محترم وبلاگ ، با عضویت در گروه ما می تونید جدیدترین عکس ها و جدیدترین مطالب و همچنین آموزش های کسب در آمد از وبلاگ رو در ایمیل خودتون دریافت کنید و جزء اولین ها باشید که در وبلاگ خودتون منتشر می کنید. برای آموزش عضویت و اقدام برای عضویت به آدرس گروه ما مراجعه کنید
نکته : بعد از کلیک بر روی لینک سایت ، بر روی دکمه زرد رنگ واقع در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید
q.gs/2Kp39
پرداخت آنلاین و تحویل فوری ســاککس

برای عبور از فبـــلتــــر و باز کردن سایت های فیبـــلتــــر مانند فیــــس بـــــوک می توانید از اکانت های ســــــــاکــــــــس رادین وی پــــــــی ان استفاده کنید.

بدون قطعی و بدون افت سرعـــت تحویل در 30 ثانیه

با استفاده از سرویس ساکس ما می توانید بصورت لینک مسقیم از رپیدشیر هاتفایل و مدیافایر و 30 اپلودسنتر دیگر لینک مسقیم دانلود کنید.
ID : xlvpnha
وای..............
همینه که میگن ادم از فردای خودشم خبر نداره برو مواظب خودت باش معلوم نیست فردا کجاییا
الان متحول شدم..
:)
منظور از چی؟؟؟
پوف ..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی