حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

سوال های بی جواب

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۲:۵۶ ب.ظ
چرا فرهنگ کار جمعی در ایران ضعیف است؟

چرا در روابط اجتماعی، حقوق متقابل رعایت نمی شود؟

چرا در برخی مناطق، طلاق زیاد شده است؟

چرا در فرهنگ رانندگی انضباط لازم رعایت نمی شود؟

الزامات آپارتمان نشینی چیست، آیا رعایت می شود؟

الگوی تفریح سالم کدام است؟

آیا در معاشرتهای روزانه، همیشه به هم راست می گوییم؟

دروغ چقدر در جامعه رواج دارد؟

علت برخی پرخاش گریها و نابردباریها در روابط اجتماعی چیست؟

طراحی لباسها و معماری شهرها چقدر منطقی و عقلانی است؟

آیا حقوق افراد در رسانه ها و در اینترنت رعایت می شود؟

علت بروز بیماری خطرناک قانون گریزی در برخی افراد و بعضی بخشها چیست؟

چقدر وجدان کاری و انضباط اجتماعی داریم؟

توجه به کیفیت در تولیدات داخلی چقدر است؟

چرا برخی حرفها و ایده های خوب در حد حرف و رؤیا باقی می ماند؟

ساعات کار مفید در دستگاهها چرا کم است؟

چه کنیم ریشه ربا قطع شود؟

آیا حقوق متقابل زن و شوهر و فرزندان در خانواده ها بطور کامل رعایت می شود؟

چرا مصرف گرایی، برای برخی افتخار شده است؟

و چه کنیم تا زن هم کرامت و عزت خانوادگیش حفظ شود و هم بتواند وظایف اجتماعی خود را انجام دهد؟

  • titanous

اعتراف

تعقل

تامل

نظرات  (۸)

  • خروس جنگی
  • من تو رو نلینکیدم؟عجب نامردیم نه؟ الان میلینکم...خو خبر ندادی به من چه؟
    اون خروس چیه اونجا نوشتی بابا؟ من خروس جنگیَم یه جنگی بزن تنگش.قربون دستت
    در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر ریشه کن شود انتظار مشکلاتی بیشتر از اینو باید داشت.........
    چقدم که تو به فکر مایی بابا بامعرفت
    ولی نه جنگیو حتما بزن تنگش بواشه؟
    نمیدونم درسته یا غلط ولی راستش به اصلاح این مفاسد هیچ امیدی ندارم مگه اللهم عجل لولیک الفرج فکر میکنم طبق این روالی که داره پیش میره اوضاع بدتر میشه که بهتر نمیشه
    سلام دوست عزیز
    از مطالبت لذت بردم
    به من سر بزنو خوشحالم کن
    مرسی



    http://dokhtaran-iraan.blogfa.com/
    سلام
    من به کسی تهمت نمیزنم،واقعیتهایی رو که میبینم مینویسم،اگه جای دیگه این اتفاقات میفته به ما ربطی نداره
    ما مسلمونیم و اینجور با آبروی آدما بازی میکنیم
    هیچ جای دنیا دینشونو زیر سوال نمیبرن
    سلام،در جواب اون نظرتون باید بگم:میشه تمام کارای یه شخص درست باشه اما نمیتونه همه کارای یه شخص بد باشه
  • تروریست حقیقی
  • سلام
    ممنون رفیق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی