حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

[عنوان ندارد]

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ق.ظ

اینم پاپامه




کوری چشم کسایی که دارن اساس خانواده رو از هم میپاشن
  • titanous

تعقل

تامل

نظرات  (۶)



منتظرتم .
  • گروه تواشیح معراج النبی شهرستان بابل
  • سلام علیکم:

    فرمانده عشّاق ، دل آگاه حسین است

    بیراهه مــرو!ساده ترین راه حسین است ...

    از مردم گمراه جهان راه مجویید

    نزدیکترین راه به الله حسین است ...


    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    حالا کی خواسته اساس خانوادتون رو از هم بپاشه به ما هم بگو پشناسیمش؟
  • ساغر 1دختر ورنا
  • خدا حفظ شون کنه
  • فاطمه(یاس)
  • آقای اساس خانواده
    منظور از پاپا همون باباست دیگه ... نه ؟!!!!
    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی