حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

شاید وداع

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۴ ق.ظ

به این دلیل که از جلوی چشم آدم همه چی رد میشه

من حتی میخوام عکسای بازیگرای زن ایرانی رو از رو دستگام پاک کنم

اینو گفتم که نظرات کسایی که من براشون مهمم رو تا روز 11/11 بدونم

کسی هم بره تو لجن نمیمیره ولی اگه چندشش بشه باید دوری کنه

از این حرفایی که با تفکر نیست و ادعای اصل باطنه و چشمپاکیه عقلی نیستن


منتظر همه عزیزان هستم

  • titanous

اعتراف

تامل

نظرات  (۵۰)

  • فاطمه(یاس)
  • سلام
    آدم هر وقت ببینه باید بره گوشه نشینی باید بره
    اگه میبینی با رفتن حل میشه باید بری
    به این فکر کنید که دل خودتون چی میگه به حرف دیگران هم زیاد گوش ندید.چون الان بیش تر کسایی که میان براتون کامنت می زارن مطئنم که بهتون می گن :"کجا می خواهی بری... نرو " اما من می گم هر راهی که دلتون میره، برید . ولی منتظر برگشتتون اون هم برگشت تمیز هستیم.
    لابد صلاح دونستین..... موفق باشید
    سلام
    قبول دارم فضای مجازی کثیفه.ولی تا حدی میشه کنترلش کرد.البته اگه آدم حواسش به خودش باشه و بدونه چیکار میکنه.
    در مورد رفتن از فضای مجازی موافق نیستم.ولی با پاک کردن عکسای بازیگرا موافقم. به هر حال خود دانید.
    راستی مگه شما به من نگفته بودید به هم سر بزنیم. شما که میخواید برید!
    چه فکر بدی
    سلام
    ممنون که بهم سرزده بودید .با تبادل لینک هم موافقم و بازم منتظرتون هستم شماهم منتظر من باشید
  • خواهر شمازهرا!
  • سلام
    یه مدت برید خوبه براتون
    هرجا هستید موفق باشید
  • دخترآسمان
  • سلام
    سپاس از حضورتون ..
    بعضی از پست های وبلاگتون رو مطالعه کردم..
    البته..فقط دقیقا نمیدونم با چه اسمی باید لینک کنم..
    بله!
    سلام منم همینطور از درسو کارای مهم افتادم.
    شما لینک شدید.راستی اولش فک کردم شما دخترید
    هر چیزی کهانسان رو از خدا دور میکنه رو اگه ترک کنیم بهتره ...ولی اینترنت با توجه به دنیای امروز لازمه ...
    اطلاع داشتن و دانا بودن ...
    همین قدر که درد دارید خیلی خوبه
    ولی هیچ کس جز شما نمیتونه تاثیر اینهارو ببینه وهیچ کس هم نمیتونه مثل شما تصمیمی در خور موقعیت بگیره ...
    سلام آقا ایلیا
    با افتخار حاضر به تبادل لینک هستم اما گاهی به علت مشغله زیاد پیش میاد دو هفته هم نیام اما به یاد همه دوستان خوبم هستم.
    حال شما مختارید
    خبرم کنید

    شاد و مانا باشید
    در پناه خدا امیدوارم به نتیجه مطلوبی هم برسید یا علی
    سلام...شاید دیر اومدم......
    گاهی سکوت در مسیر سلوک آدمو قوی تر میکنه..... آنچه مهم است ذکر حق در هر شرایطی ست
    .
    .
    .
    مرد آن بود که در میان خلق بنشیند و برخیزد و بخورد و بخسبد و بخرد و بفروشد و در بازار در میان خلق ستد و داد کند و زن خواهد و با خلق در امیزد و یک لحظه از خدای غافل نباشد. محمد بن منور نواده ی ابوسعید ابو الخیر
    لینک شدی
    سلام.ممنون ازاینکه بهم سرزدید.باتبادل لینکم موافق موافقم اما.....خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من تازه اومدم اینجا....چرا میخواید برید؟
    نمی دونم چرا ولی کاره خوبی کردی.....
    سلام
    بله موافقم
    لینک شدین
  • نــــــــوا
  • سلام . من شما رو لینک کردم !
    چرا قالب وبتون انقدر به هم ریختس ؟
    سلام
    هر وقت صلاح دونستید برگردید.
    امیدوارم به نتایج مطلوبی برسید.
    موفق باشید.
    در پناه خدا.
    سلام
    به نظرم کار درستی میکنید اینترنت خیلی وقت آدمو میگیره و گاهی وقتا ....
    عکسایی هم که گفتید کار خیلی خوبی میکنید که میخواهید حذف کنید ولی کاش از اول اصلا نمیدید.
  • نـــــــوا
  • سلام. هرجا هستید در پناه خدا باشید .
    راستش نمیدونم چی بگم اخیرا دیگه نمی تونم درباره این جور چیزا نظربدم .بهتر نیست به جای اینکه بگید "میخوام عکسای بازیگرای زن ایرانی رو از رو دستگام پاک کنم" بگید: حتی عکسای بازیگرای زن ایرانی رو از رو دستگام پاک کردم؟
    البته اگه بتونید این کارارو بکنید خیییییییییییییلی خوبه یعنی یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید.من خودم اینکارارو کردم نتیجه خوبشم دیدم.
    خیلی کم توضیح دادید.یعنی یه جورایی دارید از اینترنت فرار میکنید؟ خیلی کم گفتید نمیتونم چیزخاصی بگم ببخشید.
  • کوثر خانوم
  • سلام اقا ایلیا خوبین؟میشه بپرسم چرا؟

    راستی آپم
  • کوی غریبان
  • سلام
    بعضی موقع ها دور بودن از یه فضایی همه چی رو درست می کنه
    یه موقع هایی هم باید برای خودت یه خلوتی پیدا کنی و حسابی فکر کنی
    باید مبارزه کرد
    یه سر به وب من بزن
    با سلام. عیدتون مبارک و امیدوارم عیدی تون از دست مادر سادات بگیرید . یا علی.
    ای بابا ما تازه می خاستیم امسال عید بیام اهواز ببینیمتون.اینم که میگید دارید می رید.... ؟؟؟؟ !!!!
    پـس هـم استانـی دراومـدیم!!!!
    برو!!! :)))
    تـازه از همه باهـوش تـربودی ک آدرس رو پـیدا کـردی
    چرا نشناختی؟
    امشب سخن از جان جهان باید گفت / توصیف رسول انس و جان باید گفت

    در شام ولادت دو قطب عالم / تبریک به صاحب الزمان باید گفت . .
    عید زیباى برائت از عدو دارد ربیع / عید میلاد دو دلدار نکو دارد ربیع
    موسم سرمستى دلهاى شیدا آمده / مصطفى با حضرت صادق به دنیا آمده
    ولادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) بر شما مبارک
    سلام خوبی اپیده شدم
    راستی چرا می خوای یه مدت از این محیط دور بشی
    سلام این اول
    من نفهمیدم چرا میخای بری؟
    لجن چیه کی توش گیر کرده؟
    چشم پاک چیه؟
    عقل چیه؟
    من کیم؟
    اینجاکجاس؟
    الان مطمئن شدی دیوونم نه؟
    سلام وب قشنگی داری در صورت امکان به وب ما هم سر بزن .ممنوم
    عشق یعنی یک خمینی سادگی / عشق یعنی با علی دلدادگی

    عشق یعنی دست تو پرپر شده / عشق یعنی یک علی رهبر شده

    عشق یعنی لا فتی الا علی / عشق یعنی رهبرم سید علی
    sلام
    ببخشید من امتحان داشتم تا تموم شد اومدم
    خلاصه ممنون که به وبم سرزدید با افتخار لینکتون میکنم
    ممنونم
    سلام

    تصمیم خوبی گرفتی ... اما نمیشه یه دفه از دنیای مجازی دور بشی ... منم این تصمیم رو گرفتم ... سعی می کنم هر چند وقت یه بار به اینترنت سر بزنم آخه نمیتونم از وبم دل بکنم

    موفق باشی
    داستان چی بود؟من نفهمیدم.
  • فاطمه(یاس)
  • سلام بالاخره موندنی شدید یا رفتنی
    البته از وبلاگتون میگم ...
    سلام وب خوبی داری به وب منم سر بزنیدhttp://setareh7575.blogfa.com
    سلام مرسی سر زدی جالبه وبت
    عذر میخوام کدوم سایت؟
    منظورتونو از کامنتتون نفهمیدم
  • کوثر خانوم
  • ا پس حال منو خوب میفهمی
    اینو کسی برام فرستاده مال من نیست
    ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
    http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه
  • کوی غریبان
  • شرمنده
    سلام
    افراط و تفریط رو رعایت کنید..
    به نظر من ادم فقط باید بره هرجافقط خودت باشی وخدا....به وب من بیاید
    سلام
    چرا !؟
  • یک دل پر غم
  • سلام دوست گرامی وعزیز ....... وب خوبی داری........ اگه قابل دونستی به وب این سلطان غم همه نگاهی بنداز تا نگاه تو آرام بخش دلم باشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی