حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

در نظربازی ما ، بی خبران حیرانند .... من چنینم که نمودم ، دیگر ایشان دانند

حرفای یه نیمچه مذهبی

اولین بار به دوستم گفتم وبلاگ چیه گفت دفتر خاطرات
گفتم پس من وبلاگمو هم دفتر خاطرات و هم دفتر دل میسازم
و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ فروردين ۹۲، ۲۲:۰۹ - ye montazer
    افرین
پیوندها

فاجعه

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۱۷ ق.ظ

دوستان و بنده کمی ناراحت شدیم و نچ نچی کردیم

رفیقمون بیشتر توضیح داد و گفت: بدلیل این بود که خانوادش سه چهار روز بود غذا نخورده بودند و پدرش ورشکسته شده است.

بازهم ما کمی بیشتر ناراحت شدیم و چیز خاصی نگفتیم

رفیقمان خونش به جوش اومد و گفت: بابا اون پسره فلانی،همسفرمونه!

بنده و دوستان کاملا در بحت ماندیم

این که پدرش خیاط معروفی بود و دب دبه ای و کب کبه ای

بنده پریدم گفتم که: پس تو الان میگی؟!

کمی سکوت کردیم، گفتم: چیکار کنیم؟

رفیقمان گفت: پول بذاریم براشون جنس پخت و پز بخریم.

گفتم: مشکلی نیست..

و ادامه داستان ریاکاریه

  • titanous

تامل

داستان

نظرات  (۲۵)

  • نــــــــوا
  • سلام.
    واقعا تو جامعه هست چنین خانواده هایی ؟
    من خیلی دوست دارم بشناسمشون و کمکم کنم !
    و ضمنا ببخشید قالب وبتون خیلی بهم ریختس !
    سلام
    قشنگ بود . گاهی وقتا ما آدما چنان از دور و برمون غافل میشیم که ممکنه چشممونو رو خیلی چیزا ببندیم و نبینیم مثلا همین بنده خدایی که شما گفتی .بیخود نیست که توی قرآنم اول سفارش شده به ذلقربی یعنی نزدیکان . اما کو گوش شنیدن ؟
    التماس دعا
    سلام....چه بد...ادم یجوری میشه از فهمیدن این وقایع....چون از حال دور و وریامون بی خبریم...کاش برسه روزی که دیگه از این جور ادما تو دنیامون نباشه
    سلام
    خوب نتیجه اش چی شد؟؟
    انسان دوستی و کمک و اینا؟؟
    بله صد البته
    سلام

    با مطلب "دوران پهلوی،عصرطلایی صهیونیزم در ایران" به روزم
    منتظر حضور گرمتان هستم
    موفق و موید باشید
    در پناه حق
  • خادم الشهدا
  • کم نیستن اینجور آدمها در اطرافمون که از اسب افتادن ولی از اصل هرگز. فقط همیشه باید حواسمون به آبروی مردم باشه تو کمک کردن. انشاالله خدا به شما توفیق بده بیشتر کمک کنید به ما هم همینطور.
  • کوثر خانوم
  • واقعا
  • خواهرشمازهرا
  • سلام
    انقده این واجب فراموش شده بین ما که باید کمی ریا کرد اشکالی نداره
    موفق باشید
    سلام ایلیا جان
    من قهر نکرده بودم ولی شما رو به خاطر نمیارم
    شما رو با افتخار لینک می کنم تا بیشتر بهتون سر بزنم
    یاعلی
    سلام

    خیلی خوشحال شدم

    ولی کسی که می خواد کار ثوابی انجام بده اصلا نمی نویسه کسی که کار ثواب انجام میده برای دل خودش مینویسه نه دیگران
    در تاریکترین ها هست که بزرگ میشوی...
    وقتی که کورسوی نوری تورا در چهاردیواری چنان بزرگ میکند...
    که اگر روشنایی هم بیاید،
    وجودت از بزرگی ت در تاریکی خبر میدهد و به خود میبالد!
    سلام ایلیا دوست خوبم
    من برای دوست خوبی چون شما خیلی بیشتر از این حرفها احترام قائل هستم که بخوام قهر کنم
    اتفاقا من به وبت سر میزنم واسمت هم تو لیست دوستان لینک شده بود. در هر حال ممنون که بهم یاداوری کردی که کم لطف شدم به دوست خوبی بنام ایلیا.
    قول میدم بیشتر از قبل بهت سر بزنم
    برقرار باشی.
    سلام داداش تو هم لینک شدی
    مرسی
    به به سلآم دوست عزیز.بسی خوشحال شدم دیدم پیامت رو.من به شما وهمه دوستام سرمیزنم ولی اگه بخوام براهمشون پیام بذارم واقعا وقت نمیکنم.ولی ازاین به بعدسعی میکنم بذارم.
  • هالیمایند
  • ایلیا تورو یادم اومد

    این وبلاگم رو از کجا پیدا کردی !!!
  • ســـــــــــــارا
  • سلام.
    قهر؟؟؟
    متوجه منظورتون نمیشم...
    با نظر رضا یه جورایی موافقم اما نوشته ی تو بوی ریا نمی داد و خیلی هم تبلیغ کمک به نیازمندان بود...چون این روزا خیلی اوضاع مردم خرابه....
    سلام من که نشناختمت مگه باهات قهر بودم
    آخر خیلی باحال بود...
    بعدش مگه عکس کیک روگذاشتم واسه خنده؟گذاشتم برای اینکه لذت ببرید،درهر حال مرسی ازنظرتون..
    ادامش ریا کاری بود؟! خوب اینجوری که تا همین جاشم ریا بود
    سخت نگیر کسی اینجا نمیشناسدت که ریا بشه
  • فاطمه(یاس)
  • ریا شد رفت دیگه ...
    سلام. نمیشناسمتون
  • سپیده محب المهدی
  • اها یادم اومد تو همونی بودی تو ماه رمضون اومده بودی بهم گفتی محب حضرت قائم نباید سبک باشه سنگین باشید
    خیلی ناراحت شدم
    ک
    از هرکی ک پرسیدم سبک وبمو دوس داشتن هنوز هم همون جورین
    ولی خیلی دوس دارم ک بدونین من لحن حرف زدنم اینه سبکی و بی عفتی بهم نمیچسبه
    خدا خیرتون بده ...
    شما عادی هم تو وب ما کامنت بذارین سر میزنیمان ...لزوم به کامنت های استرس آور نیست ....
    سللللللللللللام
    مرسی که سرزدی
    وب خوبیه
    کاش همه واقعیت هاروهمون جوری که هست ببینند
    اینقدرازاین ادماهست که فقط شبها نون دارند
    وخداروبخاطرهمین تکه نون شکرمی کنند
    یادمون باشد:زندگی اونجوری که می بینیدنیست
    فعلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی